Nytt hostel och nya vänner.

Japp, då har man bytt hostel då. Lucy åkte till Nya Zeeland och var galen där. Jag åkte till West End Backpackers, och är galen här. :)
Första dagen igår. Jag satt på mitt rum och Skypeade lite, så hörde jag i högtalarna om någon aktivitet. Som innehöll free goon. Alltså vin i en box! Det har man lärt sig minsann :D
Hur som, när jag hörde det där tänkte jag; äh vafan jag är sjuk, men jag måste ju gå med iaf!! Träffa lite nytt trevligt folk :) Så det gjorde jag! Och rätt som jag var träffade jag mycket nytt trevligt folk. Vi spelade lite biljard på en bar som hette "Side bar" och drack en öl! Jag träffade vääärldens längsta kille, som var hur rolig som helst :D Och han berättade att hans föräldrar var riktiga hippies! Han hade syskon med världens coolaste namn, en syster som hette typ Moonshine någonting. Haha.
Aja, sen gick jag och en annan kille vidare till Scubar, men det var så tråkigt där så vi gick hem igen. Och spelade lite drinking games.

Så sitter man här nu, nyvaken och hungrig. Ska väl gå ut och fixa alla nödvändigheter nu. Mitt SIMkort, mat och en penna! Och en sladd så jag kan lägga in bilderna från min kamera till datorn.

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0