Byron Bay

Nu ar jag framme i Byron Bay!! :) Hur underbart som helst, har haft fint vader nastan varenda dag. Har inte hunnit testa surfat har dock da vadret har varit FOR bra haha. Bor pa ett hostel for tillfallet som heter Holiday Village, jattemysigt. Plus att det ar mitt emot klubben Cheeky Monkeys, som tydligen ar varldskant :P
Och igar festade jag, Sally och Olivia (2 tjejer fran England som jag traffade pa bussen upp) med tre killar fran Hawaii, var pa Cocomangas och Cheeky Monkeys! Det var riktigt trevligt!! Ska leta jobb har och boende, hoppas verkligen det loser sig. Men det tror jag absolut att det gor. Onska mig lycka till!!

Saknar dock er dar hemma, samtidigt som jag kanner att jag aldrig vill lamna det har stallet. Det ar har jag ska vara! Fick dock reda pa en rolig sak, sa underbart glad blir jag :D Say no more.
Ha det sa bra dar hemma, for det har jag har borta pa andra sidan jorden. Kram pa er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0