Första helgen nästan över.

OKEJ! Nu har jag nästan förstått att jag är här!
Sydney har varit riktigt trevligt än så länge. Det första vi gjorde när jag kom fram var en trip till Coogee beach! En riktigt trevlig strand faktiskt :D Och perfekta surfvågor, så då vet jag vart jag ska åka sen när jag har lärt mig haha :)

Och så har jag träffat en riktigt trevlig och rolig engelsk tjej som heter Lucy. Imorgon åker hon dock till Nya Zeeland, men vi har blivit bra vänner nu så vi planerar att jag ska komma och hälsa på henne i England när jag kommer hem :D Så roligt att träffa nya människor!! Så bor det en svensk tjej här som också är jättetrevlig och tre svenska killar. Och så en massa andra såklart.

Kan inte skriva så mycket mer än det här då jag känner mig riktigt stressad just nu. Så förlåt i förväg också om det ser ut som en treåring har skrivit..

Jaja, ikväll ska vi iaf ut på en partybåt och ha riktigt roligt och imorgon åker jag till ett annat hostel som tydligen ska vara mycket bättre än det här! Känns bra.
Hoppas allting är bra där hemma! Kram på er alla.

Kommentarer
Postat av: Syster Johanna

Åh va skönt och veta att du är framme nu min fina Fanny!! Har inte släppt dig ur tankarna en enda gång sedan onsdags! Va kul att du lärt känna några, det brukar alltid göra saker lättare!Jag kan fortfarande inte fatta att du är där!helt sjukt!!! Hur är vädret? hur verkar människorna vara? Hoppas iaf dom är hjälpsamma och trevliga! Längtar tills vi kan prata på skype, måste fixa cam och så snarast:) Hoppas du får roligt på partybåten och att du är FÖRSIKTIG och RÄDD om dig!

Jag älskar dig gumman! Tusen pussar och kramar från syster Johanna

2011-04-03 @ 09:53:31
Postat av: Jennifer

Hej gumman!jag har inte fattat att du är där borta riktigt ännu...känns så ledsamt att tänka på det!Jag saknar dig och det gör mamma och billy med!Jag håller med johanna om att jag hoppas du tar det lugnt i allt det roliga!Önskar jag vann pengar för då skulle jag ta med hela familjen och åka och hälsa på dig!!!ska fixa mick i veckan så det blir lättare att prata ;) love you fanny bunny!Pusspuss från syster jennifer. p.s Tommy hälsar så mkt!!!!

2011-04-03 @ 20:15:48
Postat av: Angelica

Jag läser också din blogg :) Kul att du träffat nytt folk. Var försiktig bara och inte god trogen mot precis alla. Man vet aldrig vad som luras i Australien! :P Ha så himla kul. Uppdatera en gång om dagen också, så man vet att du lever :D (Om du kan dvs) Ha det så jätte bra!

2011-04-08 @ 23:46:06
URL: http://mammatillnovalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0