Uppdatering!!

Okej jag har inte direkt tid att uppdatera så ofta då jag lever livet här borta i solen :D Jag är just nu tillbaka i Sydney och Nomads Westend. Kommer åtminstone stanna i 3 dagar här. Sen åker jag kanske upp till Byron Bay med Mathias och Victor. (Mamma, det är killarna från Hofors)
Så ska jag försöka hitta ett jobb där uppe och något rum att hyra.

Har i vilket fall varit på Surf Camp nu!! Huuuur roligt som helst. Fast svårt som satan! Nu är man skapligt trött i kroppen, men jag kommer definitivt surfa många gånger igen. Så fort jag kommer upp till Byron Bay så är det surfdags igen :)

Idag skiner solen, så jag och några vänner från Surfcamp (Plus Victor och Mathias) ska gå till någon park (förmodligen Hyde park), sätta oss och umgås och dricka någon kall öl tillsammans! Kommer bli en riktigt bra dag, och jag hoppas alla har det bra där hemma också!!
Saknar er! Puss och kram.
Luuuuuuucy! och min första cocktail (Vid Darling Harbour i Sydney, lucky me)
Life's great!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Nu mår du fanny, fan va härligt och häftigt och coolt och roligt och allt. ta hand om dig. uppdatera mera jag saknar dig. puss och kram

2011-04-15 @ 11:46:35
Postat av: syster yster johanna

GUD SÅ HÄRLIGT DU VERKAR HA DET!!! :)( inte alls avundsjuk)haha.

Vi saknar dig här hemma lilla älskade du:) Men njut nu och ta väl hand om dig! Vi hörs på skype så snart som möjligt! Jag älskar dig hjärtat!

Pussar och kramar Johanna

2011-04-15 @ 20:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0