Visum - Check!

Igår beställde jag äntligen mitt visum!! Får det förmodligen nästa vecka då det tar typ 2 dagar för dom att få pengarna, sen tar det ungefär 2-3 dagar för visumet att bli godkänt! Om jag inte har tur och får det på fredag, men det är väl inget man ställer in sig på. Men det gör väl kanske inte så mycket heller då jag inte åker förrän i maj, är bara så jäkla taggad så vill ha allting klart NUuuu!!

Hur som helst, när visumet är klart ska jag boka flygbiljett och surf-camp. Frågan är ju om jag ska åka den 13:e då jag iaf får 4 nätter gratis på ett hostel. Då hinner jag ju komma in lite i dygnsrytmen och prata med VisaFirst där i Sydney lite innan jag sticker iväg någonstans :) Såg dock nu att det är Fredag den 13:e..... Eeeh, ja då blev jag fan lite osäker :D Ska man våga riskera det när man ska sitta på olika flygplan i 27h?? Jaja, jag får se vad som blir bäst..

Nu är det iaf dags att berätta för alla närmaste vad mina planer är, så får se alla olika reaktioner jag kommer få haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0