18 veckor innan avfärd.

Okej, nu har jag bestämt mig för att starta den här underdomänen för min blogg för alla som känner sig manade att följa min resa mot och i Australien! :) Har inte berättat för någon än, bara mamma, att det är bestämt nu; Jag kommer anlända i Australien den 15de maj 2011. Innan har jag lite att fixa, men det är ingenting som är speciellt svårt. Jag får mycket hjälp längst vägen av VisaFirst. Med visum, jobb, telefonkort, bankkort och annat nödvändigt. Skickade iväg ett mail till en tjej vid namn Dayna nyss och bad henne ringa mig. Under det samtalet kommer hon hjälpa mig när det kommer till boende om det skulle behövas de första dagarna, och även hjälpa mig med mitt visum på en gång. När det sedan är klart och godkänt kan jag boka ett 4-dagars Surf-Camp så jag kan lära mig grunderna för att surfa. Det är ett krav jag har satt upp åt mig själv - att jag ska lära mig det under tiden jag är där. Så sen, sist men verkligen inte minst; boka flygbiljett!!!

Herregud, jag är glad nu! Och det känns så otroligt bra att allt äntligen har satt fart på riktigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0