Broulee!

Hejhopp, nu ar jag i Broulee utanfor Canberra! Jobbar som Au pair da jag inte hade nagra pengar kvar alls, och det kandes som den enda utvagen. Ar dock inget problem da jag har kommit till himmelen pa jorden och den basta familjen ni kan forestalla er!! Kanns redan nu som att jag kommer ha det svart att ta mig harifran haha. Och da har jag bara varit har i nastan 4 dagar...
Ungarna ar hur sota som helst, tva tvillingar pa 3ar. Laila & Kai! Och mamman (Sabine) ar supercool haha.

Hur som helst har jag haft lite utav en ledig dag idag, da Sabinejobbar och ungarna ar pa dagis. Sa jag gick ner till stranden (som ligger 5min fran huset) och surfade lite. Det gick riktigt bra och jag vet att jag kommer bli mycket battre under tiden jag ar har, da jag ska surfa sa mycket jag bara kan. Sabine har en extra brada jag lanar.
Sa berattade jag att jag vill forsoka styra en longboard, da borjade hon rabbla upp en massa kompisar som hon skulle fraga om dom hade en att lana ut haha. Samma sak nar jag sa att jag saknar ridningen lite. Da ska hon kolla upp om jag kan komma och rida pa nagon av hennes kompisars hast!! Hur schysst ar inte det?!

Kan ju inte saga att jag har nagra storre bekymmer langre ;) Livet leker som bara livet kan.

Kram pa er alla!

Kommentarer
Postat av: syster johanna

VA KUL ATT DU TRIVS SÅ BRA!!:) Jag har tänkt och funderat massor på dig lilla hjärtat! nu lever du livet där borta och har så roligt du bara kan, kan du inte maila några bilder?vill ju se hur go ungarna ser ut och hur du bor! Jag älskar dig syster! Pusspuss älskling

2011-05-23 @ 10:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0