Fredag den 13e?

Ja, för er som inte vet det så har jag haft pengakris ett tag nu.. Så har varit riktigt orolig att jag inte skulle klara att stanna i Australien så länge till då jag heller inte hade hittat ett jobb. MEN! Idag, fredag den 13e, fick jag en arbetsintervju! Och alldeles nyss ringde dom och sa att jag fick jobbet!! :D Det är för ett promoföretag som heter Aida, och jag börjar på tisdag :D Han som jag hade intervjun med var tydligen väldigt imponerad av mig, så då blir man ju rätt nöjd. :)
Jag ska börja med att sälja för ett nystartat elföretag som heter Lumo, vilket jag tror kommer bli roligt. Mycket roligare att jobba med face to face sales istället för över telefon! Plus att man kommer jobba i grupper vilket kommer bli awesooome!

Annars då? Jo solen skiner och jag är i Australien. Kan äntligen börja njuta igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0